בניית אתרים מינימליסטיים
גם בתחום של בניית אתרים יש מסתבר אופנות והם מיישרים קו עם מה שקורה מסביב. מסתבר שהמגמות הבולטות בתחום הן אתרים נקיים, אסתטיים בלי יותר מדי אלמנטים שמפריעים לעין, ממש כמו שנכנסים לבית ורוצים להרגיש שלווה, ככה זה עם אתרים.
מבחינת הוויז'ואל צריכה להיות בחירה של מספר צבעים, לוותר על כל מה שלא צריך ולהקים אתר מדויק מבחינה ויזואלית, כזה שכל מידע שלו נמצא במקום. הקטגוריות נכונות ולא גולשות לנושאים אחרים. קל לנווט בו ולגלוש בו. היררכיית המידע מובנת ואנשים לא מבזבזים זמן בחיפוש אחר מידע לגבי דבר מסוים.
צריכה להיות הרגשה נעימה, אתר קל לניווט ולתפעול ואם רוצים להשאיר פרטים, לא מחפשים שעה את הכפתור.
אתר לא דומה בכלל למתחרים
אם אתם מאמינים בשירות או במוצר לכם, גם אם אתם חברה חדשה בתחום, אל תבקשו מחברת בניית ועיצוב אתרים אתר כמו של המתחרים שלכם. בדיוק להיפך- האתר שלכם צריך להיות מקורי ומיוחד לכם ושונה לגמרי משלהם, כדי שהלקוחות שלכם ידעו לזהות אותו, אם ירצו להיכנס אליו בפעמים הבאות. בידול ושמירה עליו הוא אחד הדברים הנכונים לעשות בתהליך של מיתוג עסקי. האתר הוא חלק מהתהליך הזה.
מעבר לנראות, יש את הטכנולוגיה שחייבת להיות מוטמעת באתר ובאופן נכון. יש לכם בערך חמש שניות להרשים את הלקוח במקצועיות שלכם ולכן דאגו שהאתר אכן יהיה מרשים (מרשים איננו אומר עמוס ובתחום הזה כל המוסיף גורע). שהניווט באתר והגלישה יעניקו לגולשים חווית משתמש ואם כך יבנו את האתר שלכם, צפו ללקוחות חדשים.
אתר כתוב שיווקית
אתר הוא כרטיס הביקור של העסק שלכם. אם אתם חברת הובלות או בעלי מקצוע אחרים, בעלי מקצועות חופשיים ועוד אתם חייבים לשכור את שירותיהם של כותבי תוכן מומחים. כתיבה זה לא תחביב וכמו שרופא מטפל בבריאות, ככה קופירייטר כותב עם כל הניסיון והיעד שיש לו ובדרך כלל גם עם כישרון.
הטקסט באתר חייב להיות חף משגיאות כתיב, מנוסח ברמה טובה שיבינו מה אתם רוצים והכי חשוב הוא צריך לגרום לגולשים לפנות אליכם אחר כך.