הקמת עסק זה דבר מורכב, ישנם כמה צעדים שיש לעבור משלב הרעיון ועד להקמה בפועל. לאחר גיבוש אסטרטגיות עסקיות ושיווקיות מגיעים לשלב המיתוג ועיצוב לוגו.
כדי ליצור עיצוב לוגו {סמליל} וסלוגן {סיסמה פרסומית} שישרתו אתכם בצורה נכונה לאורך זמן, יש צורך להבין לעומק את מהות המיזם שלכם, הסביבה בה אתם פועלים, כוונות וערכים אותם תרצו להעביר לקהל היעד שלכם.
הלוגו הוא הדבר הראשון שהלקוח הפוטנציאלי שלכם יפגוש בדרך להתקשרות אתכם, לכן צריך לבנות את הלוגו בצורה כזו שיהיה תמציתי, קליט וישדר את המסר המיוחד שלכם גם שאתם לא נמצאים בסביבה. הלוגו יוצר זהות, מחזק את התדמית והמיתוג שלכם ומהווה את כרטיס כניסה לעולם העסקים המודרני.
אז איך מעצבים לוגו? טוב פה באה לידי ביטוי – מקצועיות, יצירתיות וניסיון. בפועל אנו שואלים אתכם את השאלות הנכונות כדי להוציא מכם פיסות מידע רלוונטי אותו אנו מעבדים והופכים לסמל חזותי מרשים ולסלוגן מזמין וממוקד.
מעוניינים בעיצוב לוגו מקצועי בהתאמה אישית?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
תיק עבודות עיצוב לוגואים
עיצוב לוגו: מבוסס כיתוב, מבוסס סמל או אולי גם וגם?
אחת השאלות שמתעוררות בכל עת כאשר מתחילים בתהליכי עיצוב לוגו היא על מה להתבסס: על ציור, על מילים או על שניהם? והתשובה לכך לעולם אינה פשוטה או חד-משמעית, והיכולת לתת מענה אופטימלי היא המפרידה בין מעצב גרפי בינוני לבין מקצוען מוביל. התשובה הקצרה היא כל מקרה לגופו. ולהלן התשובה הארוכה יותר:
מה המטרה של הלוגו?
כאשר מתחילים להגדיר דרישות עבור עיצוב לוגו הרצוי, יש לדעת בדיוק מה אתם רוצים ממנו, ועל סמך זה להחליט על מה הוא יתבסס, על כיתוב או על תמונה. לדוגמא, אם אתם מעוניינים שהשם שלכם ייזכר כפי שהוא – אז מומלץ שהכיתוב יהיה מבוסס שם, או גם וגם – לדוגמא, כפי שפייסבוק קיים בתור השם המלא, ובתור האות F בלבד. לחילופין, ניתן למצוא שירותים עם שני לוגואים, אחד מבוסס תמונה ואחר מבוסס כיתוב – כגון טוויטר, שהלוגו הוא ציפור, והלוגו עם הכיתוב Twitter עצמו. ראוי לציין שהצבע הבולט המשותף לשניהם יוצר את תחושת השייכות החשובה בעת עיצוב לוגו "כפול". עם זאת, פיתרון זה לא מתאים לכל מצב.
יתרונות של לוגו מבוסס ציור
אחת הסיבות לפופולריות של לוגו "בסגנון" של טוויטר ודומיו, הוא שניתן לשכפל אותו בכל הגדלים ולמקם בכל מקום בצורת ריבועים קטנטנים. כך, גם גוגל נאלצו עם הזמן ליצור לוגו קטן בצורת G שניתן למקם באותה צורה, למרות שלאורך שנים רבות הם הסתדרו מצוין עם לוגו בשם המלא. כאשר אתם ניגשים לבחור איזה סוג לוגו לעצב עבור בית העסק שלכם, יש לנסות לחשוב מראש על הצרכים הבסיסיים שלכם. האם אתם יכולים למקם את הלוגו עם הכיתוב על גבי כרטיס ביקור בצורה מובלטת? האם השם משחק תפקיד מבטח בפעילות שלכם, או שאולי הסמל מהווה גורם משיכה חשוב יותר? האם אתם צריכים שיבטאו את השם שלכם בקול, או שמספיק שהוא ימשוך את העין?
החשיבות של בחירת מילים נכונות
גם את החלטתם שהשם של החברה זה הדבר החשוב ביותר שיש להדגיש במסגרת עיצוב לוגו – כדאי להקדיש תשומת לב רבה גם למילים עצמן: האם המילה משדרת את המהות של בית העסק שלכם? האם היא מצליחה לשדר את מה שאתם מעוניינים להעביר? במקרים מסוימים סימן כלשהו עושה את העבודה בצורה הרבה יותר טובה, בדיוק כפי שתמונה אחת שווה אלף מילים. אך לפעמים חיבור של שתי מילים ביחד עושה את העבודה בצורה טובה אפילו יותר.