בניית אתר לעסק בשנת 2022 – דגשים חשובים הרלוונטיים לרוח התקופה
בכל כמה שנים אנו עדים לשינויים וטרנדים המשפיעים באופן ניכר על האופן שבו אתרי האינטרנט נראים ומעוצבים. הטרנדים והשינויים הללו משפיעים על עיצוב גרפיים שונים באתר כמו לוגו, באנרים ואלמנטים שונים. הם יכולים להשפיע על הרלוונטיות של אלמנטים מסוימים ואפילו על האופן שבו תוכן נכתב. בשנת 2022 האתרים מציגים דינמיות יותר גדולה מאיי פעם מצד אחד, עיצוב פשוט ונקי מצד שני ותוכן סופר איכותי עם מסרים ברורים וממוקדים.
התאמת האתר למובייל היא בגדר חובה כיום:
אחד הדברים החשובים ביותר בכל הליך בניית אתר בשנת 2022 הוא כמובן נושא ההתאמה הרספונסיבית של האתר. הכוונה היא התאמה למובייל, לטאבלטים ולגלישה באינטרנט במסכים שונים. מעל חצי מהגולשים באינטרנט אינם גולשים ממחשב נייח אלא מסמארטפונים ומכשירים אחרים עם מסכים בגדלים שונים. אתם לא רוצים שגולש יכנס לאתר שלכם ולא יצליח לקרוא את התוכן בו כיוון שהוא נחתך לו במסך הקטן של הסמארטפון או שהוא לא יכול לדפדף בין עמודי התפריט מסיבה כלשהי.
השקיעו בחוויית המשתמש באתר שלכם:
חוויית המשתמש באתר שלכם תשפיע באופן ניכר על שביעות רצון הגולשים, האופן שבו הם יעריכו את האתר שלכם ואת החברה שלכם וכמובן תשפיע במידה ניכרת גם על יחס ההמרות באתר ופרמטרים רבים אחרים. רבים מאותם פרמטרים ישפיעו גם על הקידום האורגני של האתר שלכם בגוגל כמובן.
שמרו על עיצוב פשוט:
בשנת 2022 אנו עדים לעיצובים פשוטים גם בלוגואים, גם בעיצובים אחרים, גם בדפוס וגם בעיצוב אתרים חדשים. אנו לא מדברים על עיצוב שנראה כמו אתר מוזנח שאינו כולל אלמנטים גרפיים כלל אלא פשוט שקו העיצוב יהיה נקי ואסתטי, ללא סיבוכים מיותרים או אלמנטים מוגזמים.
הימנעו מהצגה של יותר מדי מסרים פרסומיים בעמוד בודד:
דבר נוסף שאתם רוצים לקחת בחשבון הוא שאנשים נחשפים כל יום כל היום למסרים פרסומיים שונים, החל משלטי חוצות בכבישים, דרך כתבות שהם קוראים באינטרנט ובמגזינים ואפילו בתיבת המייל שלהם הם מקבלים פרסומות רבות. מכיוון שאנשים כבר מותשים מכמות הפרסומות נהוג היום להפחית בכמות הפרסומות באתר ואפילו באנרים או פרסומים בנוגע לשירותים ומוצרים של החברה עצמה מוטב לכלול בטעם טוב.