מדוע כדאי להכין את האתר לקידום אורגני כבר משלבי הבנייה שלו
הבסיס לשיווק העסק באינטרנט הוא בניית אתר מקצועי לעסק. כבר משלבי בניית האתר כדאי יהיה להכין את האתר לקידום אורגני עם כמה פעולות שונות, גם כדי לחסוך בעלויות עתידיות וגם כיוון שמדובר לרוב בדברים העוזרים גם לשיפור חוויית המשתמש שלכם. לדוגמה: התאמת האתר למובייל, שילוב נכון של תפריטים ועוד.
החשיבות של הכנת האתר לקידום אורגני כבר משלבי בניית האתר:
כאשר אתם משלמים כבר על בניית האתר ומחכים שזה יהיה מכון לא תמיד חברת הבנייה או הפרסום תספק לכם הכנה של האתר ולכן אתם צריכים לוודא שזה נכלל במחיר. במידה וזה לא יקרה תצטרכו לשלם על עבודה זו לאחר מכן כשתתחילו לעבוד עם חברת קידום אתרים על הקידום האורגני של האתר. בנוסף, האתר לא יהיה שלם ללא אותם דברים ויהיה צורך לבזבז זמן על ההתאמות לאחר מכן. חלק מהקבוצות יהיו גם קשות או מורכבות יותר לביצוע בהמשך עם תכנים באתר מאשר כשהאתר ריק מתוכן.
כמה דברים שיש לבצע כדי להכין את האתר לקידום אורגני:
- התאמה רספונסיבית – על אף שזה אמור להיות מובן מאליו לצערנו בוני אתרים רבים עדיין לא כוללים במחיר התאמה רספונסיבית של אתר לעסק. זה אמור להיות כבר כלול במחיר הניתן ללקוח וסטנדרט שהוא מובן מאליו. כחצי מהגולשים באינטרנט עושים זאת באמצעות סמארטפונים, טאבלטים ועוד.
- תפריטי ניווט ותוסף נגישות – ניווט נוח ויעיל צריך להיות כבר מהשלבים הראשונים של האתר. כמובן שתקבלו בבניית האתר תפריט ראשי בסיסי אולם נסו לשים דגש גם על תפריט צדדי ותחתון וכן אם התפריט העליון נפתח דאגו שיהיו בו כבר תכנים ראשוניים ותתי נושאים. כמו כן מומלץ להתקין תוסף נגישות כבר מהימים הראשונים של האתר באוויר.
- חוויית משתמש – בצעו פעולות שונות לטובת שיפור חוויית המשתמש כמו שיפור מהירות האתר, אופטימיזציה לתכנים הראשונים באתר, הוספת מפת אתר ועוד.
לסיכום; כדאי להכין את האתר לקידום אורגני כבר משלבי הבנייה שלו. כך תוכלו לחסוך זמן וכסף בהמשך לביצוע הכנות שונות לצרכי קידום אורגני. התייעצו עם חברת בניית האתרים שלכם בנושא ודאגו לכלול את הכול כבר בשלב הצעת המחיר.