4 דברים שאתם צריכים לעשות כדי לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל הצלחה של אתר מסוים הוא חוויית המשתמש. פרמטר זה כולל מגוון רחב של פעולות ודברים שיש לטפל בהם לטובת שיפור השימוש והגלישה באתר עבור הלקוחות שלכם. ישנן הרבה סיבות שניתן לחשוב עליהן ששיפור חווית המשתמש באתר שלכם תתרום להן: שיפור הדירוגים בגוגל, הגדלת זמן השהייה באתר, יותר מבקרים חוזרים, הגדלת כמות ויחס המרה באתר ועוד. להלן כמה טיפים נהדרים לשיפור חוויית השימוש באתר שלכם.

#1 – קיצור זמני טעינה:

אחד הפרמטרים החשובים ביותר שגוגל מייחסת לחוויית משתמש היא נושא מהירות הטעינה של האתר. קיצור זמני הטעינה של האתר שלכם תאפשר לכם לשפר משמעותית את הנושא ולהשאיר כמה שיותר מבקרים אצלכם באתר. כל שניה של טעינה תגרום ליותר אנשים לנטוש את האתר שלכם ולעבור אל המתחרים שלכם. לא רק שגוגל לא אוהבת אתרים שנטענים לאט ותוריד אתכם בדירוגים אלא שאתם גם תפסידו לקוחות ומכירות.

#2 – התאמה רספונסיבית:

חשוב להתאים את האתר לגלישה במובייל, בטאבלטים ובמסכים בגדלים שונים. התאמה זו נקראת התאמה רספונסיבית. תארו לכם שאתם נכנסים לאתר מסוים ולא מצליחים לקרוא את התוכן שנחתך בגלל שאתם גולשים באתר מהפלאפון שלכם? ובכך התאמה רספונסיבית תאפשר התאמה של תצוגת התוכן, העיצובים, התפריטים ופרמטרים נוספים בהתאם למסכים בגדלים שונים.

#3 – הנעה לפעולה:

אנשים רבים זקוקים שיגידו להם מה לעשות. גולש קרא תוכן באתר שלכם? אוקיי ומה הלאה? אתם צריכים להוביל אותו ליצור אתכם קשר, לקרוא תוכן נוסף באתר שלכם, להגיב, לשתף וכו'.

#4 – העשרת התכנים באתר:

יש אנשים שמתחברים לטקסט כתוב, אחרים לסרטון ווידיאו, אחרים לתמונות וכו'. מומלץ לשלב באתר שלכם ממגוון הסגנונות של התוכן, להעשיר את האתר במידע מגוון מסוגים שונים ולהציג ללקוחות שלכם מנעד רחב של אפשרויות תוכן באתר.

לסיכום; שיפור חוויית המשתמש באתר שלכם תתרום לכם רבות הן עם הלקוחות שלכם, כמות המכירות וההכנסה מהאתר וכמובן גם לקידום האורגני. זקוקים לייעוץ בנושא חוויית המשתמש באתר שלכם או עבודת קידום אורגני מקצועית? צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.