אחסון אתר – אנו נמליץ לכם על חבילת אחסון מתאימה לפי אופי הפעילות ונפח הקבצים
כבר הבנתם שיש לכם בעיה לשווק ברשת? שזה לא כמו במציאות. שלא מריחים את האתר שלכם כמו את ריח הבושם בחנות (ואז נשארים עוד קצת). לא מסתכלים ללקוחות בעיניים, אין מוזיקת רקע. רק דבר אחד ישאיר אותם בחנות שלכם- מילים, מתוכננות, זורמות, חשובות, חכמות והכי חשוב- נוגעות בחמשת החושים שלהם.
בשביל זה אתם חייבים כותב תוכן וירטואוז שמבין שתפיסת השיווק ברשת דורשת שינוי חשיבה, גישה ופנייה ללקוחות. כל זה השתנה ודורש מיומנויות ורגישויות חדשות. אם תאמצו אותם ואת שיטת החשיבה של NLP, על פיה תתכננו את התוכן שלכם, האתר שלכם בדרך הנכונה.
כתיבת תוכן בשיטת NLP תמקסם את ההצלחה של האתר שלכם ותעזור לו להתקדם טוב יותר בשוק הדיגיטלי. כל מה שנדרש זה להציג לגולשים שלכם את המילים שהם רוצים לשמוע, המילים שיהפכו אותם מגולשים ללקוחות ובכך יעזרו לא רק לאתר להתקדם אלא כמובן גם לעסק.
ברשת אל תהיו מוכר ממולח?
אם נרצה לדייק נאמר, שאם תשווקו ברשת כמו מוכר ממולח במציאות, לא תצליחו להביא לקוחות חדשים. אנחנו מתכוונים לנודניק הזה שלא משחרר עד שאתם לא קונים ושלא מפסיק להגיד לכם מי הסלב שקונים אצלו, וכמה הוא מצליח.
אתם לא רוצים להיות חלק מהסופרלטיבים האלה, מה שאתם באמת רוצים לשמוע זה איך המותג הזה ישנה לכם את החיים.
הטעות הכי גדולה שבעלי אתרים עושים זה שהם מתחילים לספר על עצמם, ואיך בוקר אחד הם המציאו את המותג שלהם, וכמה שהלקוחות שלהם נאמנים.
מה שהם לא עושים זה להסביר במשפט אחד פשוט- מה יש למותג שלהם. הם יוצאים מנקודת הנחה שהם כבר לא חייבים הסבר לאף אחד.
זה ממש לא נכון, יש המון מותגים אחרים שנושפים לכם בעורף ואתם צריכים להתאמץ כמו בפעם הראשונה. שאננות יכולה להתגלות כקריסה.
המילים שמסתכלות בעיניים של הקונים…
ברשת אתם לא מסתכלים בעיניים של הקונים, הם לא מסתכלים בשלכם. אין פה שפת גוף בה המוכר מזהה את אי הנוחות והדילמה שלפני החלטת הקנייה ואז הממולח סוגר לו את העסקה ב- "טוב אני עושה לך הנחה של עוד 10%", וזה בדיוק מה שהלקוח הערמומי הזה היה צריך כדי "לכופף" את המוכר.
אין פה התחכמויות, ויצירת לחץ ועוד דקה החנות נסגרת וזה הפריט האחרון, אין פה שיח ואין פה ריח ומוזיקה, ונוחות, יש רק מילים והן כמו שהן ייכתבו הן הבסיס של שיטת החשיבה-NLP.
איך תמכרו בהצלחה באתר שלכם? איך תשכנעו לקוחות שאתם לא רואים ולא שומעים. איך גורמים להם להרגיש אתכם, את המותג שלכם, לתת בכם אמון ולרכוש מה שאתם מציעים להם.
קוראים לזה NLP או במילים אחרות ויותר פשוטות- הדרך שבה המילים שלכם מוצאות את הלקוחות שלכם להבדיל מהדרך שבה אתם "מפילים על הלקוחות שלכם" מבול של סופרלטיבים שגורמים להם לנטוש את האתר שלכם ובצדק.
אל תציעו את עצמכם, תציעו הזדמנות!
דרך התקשורת והשיווק ברשת שונים לחלוטין ממה שהורגלתם עד היום. בחנות במציאות (וכל אתר שמשווק משהו גם אם הוא לא אתר מסחר אלקטרוני הוא משווק), לא מדבר אתכם, הוא בוחר מילים כדי להציג את עצמו, את המוצרים שלו ולנסות לגרום לכם להיות לקוחות שלו.
הוא אומר לכם את מה שהוא רוצה להגיד, אבל אם הוא ישתמש בשיטת ה-NLP הוא יאמר לכם את מה שאתם רוצים לשמוע ותאמינו לי, זה הרבה יותר משכנע.
שיטת NLP תמיד הייתה כאן, והיא חלק ממה שלומדים בכל קורס של אומנות המכירה אבל בגלל סוג התקשורת השיווקי הדיגיטלי ברשת, היא השיטה שהכי תצליח להציג נכון אתכם ואת המותג שלכם וגם להביא לקוחות.
לא במקרה גלשתם אלינו, אתם לא מאושרים?
שיטת NLP מנסה להגיד לכם מה הבעיה שלכם אם אתם באתר!
היא אומרת לכם מה אתם צריכים, לפני שאמרתם.
היא יודעת לזהות מה המותג יכול לשנות בחייכם.
היא לא מתאמצת לכבוש אתכם, והיא סובלת מצניעות.
היא לא אומרת לכם מה היא מוכרת, היא אומרת מה כדאי שיהיה לכם.
היא לא לוחצת.
היא לא משכנעת.
היא לא נותנת לכם הרגשה שהיא מפעילה כוח.
היא לא נותנת לכם הרגשה שהיא מצפה מכם לקנות.
היא נותנת לכם הזדמנות להודות במה שאתם צריכים, ואז שולפת את המותג שחיכיתם לו.
במשך כל הגלישה חיכיתם לו. רק בסוף היא תגיד לכם, הנה יש לי את מה שאתם צריכים.
היא לא תיפול עליכם במבול של לקוחות מרוצים, חוות דעת, ציונים והמלצות. היא תחכה שאתם תבקשו את זה.
NLP זו עליית מדרגה בשיטות מכירה שמכבדות את האינטליגנציה של הלקוחות.
באינטרנט כשאין מוכרת עם חיוך של מיליון דולר, אין קונים אחרים לידכם (שהם ברי השפעה בדרך כלל), אין חלון ראווה כובש ואין מוזיקה שתשאיר אתכם בחנות, מה בעצם אתם יכולים לעשות.
קסמים של מילים, וירטואוזיות של כתיבה שיווקית שמדברת על הפחדים, ההתלבטויות, הדילמה וההתנגדויות של הגולשים.
אם קראתם את המאמר הזה עד הסוף סימן שהצלחנו לרתק אתכם וזה סימן שגם התוכן שלנו ימכור אתכם ללקוחות שלכם.
אייקון אינטראקטיב – כתיבה שיווקית
מעוניינים בכתיבת תוכן לאתר שתגדיל את החשיפה שלכם ותקפיץ את המכירות?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
מציאת שם דומיין מתאים ורכישת דומיין
אפיון אתר – פגישת אפיון מסודרת, מחקר שוק וגיבוש מסמך אפיון
בנייה ופיתוח של חנות וירטואלית ו/או קטלוג מוצרים
כתיבת תכנים
עיצוב לוגו ייחודי ליישומי דפוס ואינטרנט
הזנת תכנים ועריכה גראפית
ניהול ותחזוקת אתר – במידה ותרצו שנעשה זאת לפי שעת עבודה או בעלות חודשית קבועה
פיתוח מודולים ואלמנטים נוספים לפי דרישה.
קידום ממומן
עבודות נבחרות
אתם מוזמנים לעיין בתיק העבודות