בניית דף נחיתה – עיצוב שיביא לך תוצאות
מכל כלי עבודה האינטרנטיים והווירטואליים אשר עומדים לרשותם של מומחי בניית אתרים, דף נחיתה הוא אחד מהכלים הכי חזקים שיש, משום שהוא יכול לשרת כמה וכמה גורמים בבת אחת. בעיקרון, דף נחיתה עמוד אינטרנט יחיד, שבו ניתן לקבל מידע נגיש יחסית כמעט על כל נושא שבעולם. המטרה של עסקים ונותני שירות, בתהליך העבודה על בניית דף נחיתה היא להניע לפעולה את הגולשים ולגרום להם להתעניין במידע שעולה באתר שלכם. זוהי גם הסיבה שבגללה בעלי עסקים רבים משקיעים את כל המאמצים שלהם בעיצוב דף נחיתה מושלם מבחינה ויזואלית, אשר מציג רעיונות לוגיים מכרתיים חזקים מאוד. אם אתם רוצים להשקיע מאמצים ולבנות דף נחיתה מקצועי, חשוב להכיר את עקרונות העיצוב שמובילים את אנשי המקצוע בדרך ליצירת עמוד אינטרנטי מושלם.
מידע ברור ותמציתי – הוא המפתח ללב הקהל
אנחנו חיים בעידן שבו מידע עובר במהירות, בין לקוחות וארגונים. קשה הרבה יותר מאי פעם לתפוס את תשומת הלב של לקוחות, על אחת כמה וכמה אם אתם מתבססים על טקסט כתוב ולא על תוכן ויזואלי. ולכן אחת מהמשימות הכי חשובות בתהליך בניית דף נחיתה תהיה ההעברה הנכונה, ממוקדת המטרה והברורה ביותר לקהל של תכנים מקצועיים איכותיים. אומנם אנשי עיצוב ובניית אתרים הם לא אנשי צוות מומחים בתחום התוכן, אבל הם בהחלט מבינים את המשמעות של תוכן מנצח שמגיע ישר אל הלקוח. ולכן אפילו כאשר הם בונים את התבנית העיצובית של דף הנחיתה, אנשי עיצוב ישמרו מספיק מקום לטקסט מנצח בנקודות המפתח של הדך עצמו. בין שמדובר על כותרת מושכת ובין שמדובר על תמצית פעילות החברה – מידע ברור וקוהרנטי הוא הכלי העוצמתי ביותר שיש לרשותכם כאשר אתם עוסקים בתהליך בניית דף נחיתה.
עיצוב מנצח – הוא עיצוב שמתכתב עם המותג
עוד לפני שכותב התוכן שלכם מתחיל לעשות את העבודה שלו, אתם רוצים לשוחח עם המעצב כדי לבנות דף נחיתה שעומד בכל הסטנדרטים המקצועיים של המותג שלכם. אם כבר יש לכם מיתוג החזק של בית העסק, ואתם נמצאים ברחבי הרשת עם אתר אינטרנטי של הלקוחות מכירים, חשוב לשמור על אותה רמת איכות ומקצועיות שאתם מציגים באתר האינטרנט, גם בכל מה שנוגע לעיצוב או בניית אתר תדמית. אל תשכחו, המטרה המרכזית של דף נחיתה היא קודם כול להניע את הלקוחות שלכם לפעולה. ולכן אתם רוצים להבטיח שהם מכירים ומזהים את המותג שלכם, ויכולים להתחבר לכל הערכים העסקיים שאתם מביאים לחיים שלהם. זו תהיה לכם לערובה, לרמת הביצועים האיכותית. אל תחששו להשתמש בצבעים דומים לצבעי המותג, כמו כן גם להציג את הלוגו שמלווה את בית העסק שלכם ואפילו להתבסס על מבנה דף נחיתה דומה מאוד למבנה האתר שלכם. אלו הם אלמנטים שמקרבים את הלקוח עליכם ועוזרים לכם להניע אותו לפעולת הרכישה.
הצעה מפתה בעטיפה יפיפייה
היופי של דף נחיתה מושלם הוא ביעילות שלו. בשונה מכל עמוד אינטרנט אחר, ברגע שאתם מקימים פעם אחת דף נחיתה מנצח, יש לכם אפשרות להשתמש בו לכמה וכמה קמפיינים פרסומיים כמעט ללא שינוי. באופן טבעי, יהיה לכם צורך לשנות את הטקסט בתוך עמוד הנחיתה כדי להתאים אותו לקמפיין הנוכחי. אבל לא יהיה כמעט צורך לשחק עם העיצובים או להביא לידי ביטוי את המותג שלכם בכל פעם מחדש. כך שזו היא השקעה שתשתלם לכם גם לטווח הארוך מבחינה כלכלית.