שיווק בפייסבוק – הפלטפורמה שכל בעל עסק צריך להכיר!
שיווק בפייסבוק
הפייסבוק הפכה לרשת החברתית הפופולארית ביותר ובאמצעות רשת חברתית זו, ניתן לחזק את קל היעד שלכם. אם אתם מעוניינים להתחיל עם שיווק בפייסבוק, אפשר יהיה ליצור דף עסקי ליצור קשר ישיר עם לקוחות וליצור פוסטים מושכים ותכנים מעניינים וקולעים אשר יספקו מידע לגבי המוצר או השירות שאתם מעוניינים לשווק.
מה אומרת הסטטיסטיקה על שיווק ופרסום בפייסבוק?
היום כבר ניתן לומר בבטחה, כי שיווק בפייסבוק הוא יעיל היות ומדובר על אחד מרוצי השיווק האפקטיביים והאיכותיים ביותר בישראל ובעולם כולו. ישנם מעל ל-4 מיליון משתמשי פייסבוק בישראל, כאשר מתוכם 2.5 מיליון מבקרים ביום. גם הקמפיינים השיווקיים רק גדלים מה שמראה לנו כי זהו ערוץ פרסום איכותי. היום, ישנן יותר אפשרויות מתמיד למי שמעוניין לשווק בפייסבוק ניתן לחזק את קהל היעד והיתרון הנוסף הוא, לבצע קידום ממומן באמצעות פרסום. ניתן יהיה אף לגבש לידים איכותיים. גם הופעתן של מודעות ספציפיות לפרופילים המתאימים למידע שאותו אתם מעוניינים להפיץ יגיע לתודעתו של הקהל הרלוונטי על פי פילוח אשר נקבע מראש.
המטרה בשיווק בפייסבוק הינה אחת – להגדיל את ההכנסות
למעשה, השאיפה של כל בעל עסק הינה אחת – להגדיל את ההכנסות. לכן, ניצול נכון וידע של כל הנושא של שיווק בפייסבוק או פרסום בטיקטוק, יעניק לכם את המענה הנכון. כאשר כבר ישנם לידים, ניתן יהיה להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שאולי כבר התעניינו במוצר או בשירות שאתם מציעים אך עדיין לא רכשו אותו. לדוגמא אם תציעו לקהל זה את המוצר שלכם שוב, אך בקונסטלציה חדשה ומחיר מבצע, או קבלה של הטבה כלשהי, הלקוחות יקפצו על המציאה ופשוט ירכשו את המוצר.
חשיבה שיווקית תגרום לקהל היעד שלכם להיות פעיל בפייסבוק
כל החוכמה היא, לגרום לקה היעד שלכם להיות על במה שקורה בדף העסקי שלכם בפייסבוק. יש להיות בעלי חשיבה שיווקית, באופן כזה שתוביל לאדם שהמוצר שאתם משווקים ממש אהוד עליו והוא חיפש לרכוש מוצר זה. ניתן ליצור רשימה נוספת של קהל היעד באותו סוד של פילוח ולעניין גם קהל זה, במבצעים אטרקטיביים אשר אותם אתם מציעים.
לסיכום – פרסום בפייסבוק או פרסום באינסטגרם מחייב צמצום של קהלי היעד ודיוק מרבי. ניתן לבצע מחקר מקצועי ע"י חברת קידום אתרים אשר תסייע לכם בבחירה של קהל רלוונטי ואיכותי, פילוח נכון של קהל היעד, זיהוי פעולות של מתחרים, הגדרת המטרות של קידום ושיווק העסק שבבעלותכם ועוד. יש לגרום לתשומת לב של קהל היעד ולכן, תכנים מעניינים ואטרקטיביים אך שיווקיים בעיקר, יהיו אלה אשר יניעו לפעולה.
בחזרה לדף הבית