5 צבעים שיבליטו את האתר שלכם
צבעים וההשפעה שלהם על תרבות הצריכה המודרנית, הם אולי נושא המחקר המעניין ביותר שפסיכולוגים ואנשי שיווק מנוסים עוסקים בו בשנים האחרונות. עם העלייה האסטרונומית בכמות האתרים המסחריים שעלו לאוויר בשנים האחרונות התבררה התמונה המלאה בכל מה שנוגע מה הגורמים שמשפיעים על תגובת הלקוחות – המסקנה העיקרית היא שיש השפעה מאוד גדולה של בחירת הצבעים הבולטים באתר על האופן שבו הלקוחות מגיבים לתכנים השונים. לפיכך אתם לא צריכים להיות מופתעים כאשר מומחי עיצוב אתרים מסבירים לכם מהן האופציות שילובי הצבעים האידיאלים לכם.
איך ליצור שילוב צבעים מנצח לאתר מכירתי?
בכדי לעזור לכם לעבור את המשוכה הראשונה בדרך להקמת אתר אינטרנט מוצלח, יצרנו לכם ביחד עם מומחי עיצוב אתרים ישראלים את רשימת חמשת הצבעים המנצחים לאתר אינטרנט:
לבן
מבחינה עיצובית לבן הוא צבע, אלא העדר צבע. יחד עם זאת, לצבע הלבן יש משמעות גדולה מאוד בכל מה שנוגע ליצירת סדר בעיניים. הלקוחות תופסים את הצבע הלבן כצבע שמעביר כנות ושקיפות, ולכן גם נוח להם יותר לבחור באתר שהרקע שלו הוא רקע לבן. אם אתם משחקים נכון עם השימוש בצבע הלבן הלקוחות שלכם ינהרו לאתר.
כחול
בדיוק כמו כל חברות ההייטק הגדולות, אתרים אינטרנט עם שרוצים לשדרג תחכום וחדשנות בוחרים לשלב בגוונים של כחול באתר שלהם. הצבע הכחול הוא צבע מאוד מרגיע, אבל גם מאוד סמכותי. כך שאתם רוצים להשתמש בגוונים של כחול באופן מאוד ממוקד ולמטרות בציפיות.
אפור
באזורים ניטרליים של האתר, בהם לא נדרשת תגובה מהלקוח, רצוי לשלב גוונים של אפור. צבע שמשדר יכולות מקצועיות ניטרליות ורוגע. כך שהוא בהחלט משרת את המטרות שלכם בנקודות מסוימות.
שחור
שחור הוא צבע של יוקרה, של חדשנות, של קידמה. זהו צבע שמשדר ללקוחות שלכם אלגנטיות וקלאסיות ואתם רוצים להשתמש בו רק אם אתם ממש בטוחים ביכולות של המוצר שלכם. אחרת התגובות של הקהל יהיו קשות ואתם תספגו ביקורות לא פשוטות
ירוק
גוונים של ירוק המגוונים שמשרים רוגע, מקרבים אותנו לטבע בהחלט יכולים ליצור חיבור עמוק עם קהל הלקוחות בנישות של לייף סטייל ובריאות.
שילוב צבעים מאוזן – יוצר תגובה אינסטינקטיבית לאתר
בעת בניית האתר, הניצול האופטימלי של שילובי צבעים יוצר את ההרמוניה המושלמת לעיצוב האתר. בעבודה סיזיפית על עיצוב אתרים, תהליך הבחירה של שילובי הצבעים איתם ינהלו בעלי האתר את המותג הוא המפתח להצלחה. ממבט ראשון זו היא משימה יחסית שולית, אבל אם אתם רוצים להצליח ובגדול בעסק שלכם, חשוב להבין כמה שיותר מוקדם מה הם הצבעים שילוו את המותג שלכם ובהתאמה גם ליצור את המיתוג הנכון לעמודים השונים באתר העסקי, לאור הבחירות של הצבעים שלכם.