עיצוב אתר רספונסיבי!
אתר רספונסיבי הוא אתר מותאם מובייל וכל האתרים החדשים נבנים כך בעיקר לנוכח נתוני הגלישה הגבוהים מהם. באתר כזה יש קוד גמיש ולכן הוא יכול להתאים את עצמו לסוגי דפדפנים ומסכים שונים.
כ-4 מיליון משתמשי פייסבוק בארץ גולשים אליו מהמובייל. ממחקר שעתה פייפל עושה כי סך הרכישות דרך המובייל מישראל לאתרים בינלאומיים יסתכמו ב-1.7 מיליארד שקל דולר, כאשר 50% התבצעו דרך המובייל.
הקלות הבלתי נסבלת בה אתה יכול להתחבר לכל חנות ופורטל מקוון בכל שעה ובכל זמן, הפכה את תחום עיצוב אתר רספונסיבי למבוקש מאוד.
לא מדובר רק על הצד של הגולשים אלא גם ובעיקר על זה שאתרים תואמי מובייל מוכרים ומרוויחים הרבה יותר מאתרים שאין להם את הפונקציה הזו.
אפיון הגולשים- עכשיו מהר ואינסטנט!
המהפכה האמיתית היום היא השימוש ההולך וגובר בסמארטפון שהפך להיות המתווך הכי גדול בכל הזמנים בין בעליו לבין העולם הוירטואלי. בעולם הזה קונים, מתעניינים, גולשים בפייסבוק, על הדרך עוצרים במסעדה שמעלה פרסום באינסטגרם, ומזמינים כרטיסים לסרט בעוד שעה. אבל מה שאמור להיות חשוב לכל האתרים העסקיים זה שהאתר שלהם יהיה זמין ונגיש למוביילים, כי האנשים היום חיים בתוך הסמארטפון שלהם ולא לידו. אין כמעט פעולה שמישהו רוצה לעשות ולא נזקק לשירותיו של הסמארטפון שלו ולכן, עיצוב אתרים תואמי מובייל זה חובה לנוכח המהפכה המתרחשת.
20-30% גולשים מהמובייל לאתרים!
מומחי דבר מדברים על כ-20-30% גולשים באתרים דרך המובייל. גם גוגל לא התעלמה מזה וכבר הודיעה שאתרים רספונסיביים יזכו לדירוג יותר גבוה בתוצאות החיפוש ולכן יש דגש בתהליכי פרסום בגוגל לאתר רספונסיבי ונגיש לכל מכשיר נייד.
יש כמה אפשרויות לבניית ועיצוב אתרים תואמי מובייל, תלוי מה הצרכים של האתר שלכם.
אפשר לעשות עיצוב אתר רספונסיבי מינימלי שיוצג בו רק המידע שמעניין את המובייליסטים. יש מנועי המרה שימירו את האתר שלכם אוטומטית מותאמים למובייל.
באופן כללי אתר רספונסיבי צריך להתאים את עצמו לרזולוציה של המסך או המכשיר וצריך לעשות את זה מספיק טוב כדי שניתן יהיה לגלוש במובייל לכל אתר בקלות ובבהירות.
עיצוב אתר של חנות מקוונת
חנות מקוונת למשל היא אתגר לכל חברת בניית אתרים. זהו אתר שצריך כמובן להיות רספונסיבי כדי שגולשים מכל סוגי המחשבים יוכלו לגלוש אליו.
כשבונים אתר כזה צריך לחשוב איך הוא מתנהג מול הגולשים וזה צריך לעבוד חלק, כמו שזה קורה במציאות. בן אדם נכנס לחנות רואה, בוחר וקונה. זה צריך לעבוד במהירות.
צריכות להיות תמונות מכל מיני זוויות שמציגות את המוצרים וחיווי לכל פעולה שאנחנו מבצעים. הגולש צריך להרגיש שהוא נהנה מחווית הקנייה ושאין שום תקלות, שיבושים או שגיאות תקשורת וגלישה באתר.
אם אתם מתעניינים באתר וורדפרס רספונסיבי, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר